Pagina's

woensdag 21 november 2012

Kleurboeken

Niet alleen mijn kinderen zijn gek op kleuren, maar ik ook! Overal in ons huis vind je dan ook kleurpotloden, stiften, kleurboeken, gemaakte krabbels en doodles. Toen ze klein waren hadden ze makkelijke tekeningen, maar al heel snel waren ze toe aan moeilijkere kleurplaten. En als je kleuren zo leuk vindt, dan mag dat natuurlijk niet ontbreken in mijn webwinkel! Niet is zo leuk om je fantasie te gebruiken. Want naast inkleuren kan je tekeningen ook versieren met kralen, stickers, stempels, pompoenen en nog zoveel meer. De jongenskleurboek van Biekies is de favoriet van mijn zoon.

De superleuke kleurboeken van Biekies
Biekies kleurboek jongen € 5,95




Biekies kleurboek meisje € 5,95

Hier wordt je vrolijk van als je dit in je brievenbus vindt.

Deze mooie kleurboeken hebben 16 pagina's met vrolijke tekeningen die je uitdagen om in te kleuren. Ook voor de iets oudere kinderen zijn ze leuk, omdat er voor hun veel details in zitten die je naar eigen idee kunt inkleuren. Gebruik je fantasie!


Mijn dochter houdt veel meer van "doodle-achtige" tekeningen. En voor haar was ik al heel lang op zoek naar dit kleurboek. Deze is dan ook haar favoriet!
Het is een superleuk kleurboek waar ik al heel lang naar op zoek ben. Ik heb het ooit eens gezien op een Engels blog en die stond gelijk bovenaan mijn "wil-ik-hebben-lijstje". Eindelijk heb ik de Nederlandse versie gevonden en deze gekocht. En nu kunnen jullie dit geweldige kleurboek ook kopen!


Tekenen, Krabbelen en Kleuren
Tekenen, Krabbelen en Kleuren € 10,95
En weet je wat zo leuk is? Je kan de kleurboeken nu kopen met 15% korting! Gebruik hiervoor de kortingscode NOVEMBER en de korting wordt gelijk verrekend bij je bestelling.


Groetjes en veel plezier met winkelen!
Zoomaar... een kado



Geen opmerkingen:

Een reactie posten